Zoek
Sluit dit zoekvak.

Retourneren en klachten

Retourneren en klachten

Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De kosten voor het retoursturen zijn echter wel voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer € 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@livingwithtea.nl. De kosten zijn echter wel voor je eigen rekening.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@livingwithtea.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

PROFITEER TIJDELIJK VAN

10% korting

op het hele assortiment

Couponcode: welkom10